Firemní rozvoj

Základním pilířem úspěšné společnosti je zaměstnanec. Je reklamou, obchodníkem a zároveň partnerem. Práce na jeho spokojenosti dokáže zvýšit obrat firmy. Inspirativní chování zaměstnanců je základem k vystoupení ze stínu konkurence. Konkurence může zkopírovat vše, jen né silné stránky zaměstnanců. 

Firemní kultura

Vytvoření prostředí, kde člověk bude rád chodit do práce a bude odvádět kvalitnější výsledky. Zlepšení angažovanosti zaměstnanců a propojení s vedením pod jednu myšlenku. S týmem GrowJOB Institute zjistíme a vytvoříme firemní brand, kulturu a vizi. Účelem bude spojit celou firmu pod jednu myšlenku, cestu a hodnoty.

Interim

Smyslem je začlenit moji osobu do chodu Vaší společnosti. Poznám tím procesy a mezery v chodu společnosti. Následně přednáším možnosti zlepšení a to v oblasti HR, prodejních týmů, vedení společnosti a vedení porad.

Přednáška

Moje přednášky dělám pro publikum. Chci, aby si odnášeli příjemný pocit s myšlenkou nápadu zapojení do praxe. Témata volím podle publika a okolnosti. Vyberte si z následujících oblastí:

- Motivace,

- Sebedisciplína,

- Spokojenost,

- Prodej 2.0,

- Efektivní komunikace,

- Konec prokrastinace.

Workshop

Cílem workshopů je přinést poznatky, které lze aplikovat do praxe. Vyberte si z následujících oblastí:

- Osobní vize,

- Sebedisciplína,

- Spokojenost,

- Prodej 2.0,

- Efektivní komunikace,

- Konec prokrastinace.


Akademie

Intenzivní sada workshopů zaměřená na problematickou oblast. Získáte teoretické znalosti, které následně zaměříte do praxe. Smyslem akademie je vytvořit aktivní týmovou spolupráci a podporu.

Pokud najmete někoho jen proto, že umí dělat nějakou práci, bude pracovat pro vaše peníze. Ale pokud najmete takové lidi, kteří věří tomu, čemu věříte vy, budou pro vás pracovat s nasazením krve, potu a slz.  

- Simon Sinek